søndag 10. januar 2010

Helgens gjøremål

Legg til bildeI helga har vi ryddet bort jula. Ofte blir det stusselig når all den fargerike julepynten blir rydda bort. I år hadde jeg invistert i røde gardiner fra Kid, men var ikke helt fornøyd, det ble veldig så rødt i stua. Det var faktisk beroligende å få opp igjen de hvite.
Litt juleaktig er det fortsatt. Det var flere av juleblomstene som var såpass fine at de får være med en stund til.


Så ble jeg ferdig med bilde nr 7 på Eventyrteppet til AnnAka og tegnet opp nr 8,9 og 10.

1 kommentar:

STEINKJERRINGA sa...

Det er jammen godt å få ut jula, og denne gangen tok jeg den bort før sola kommer tilbake (om tre dager). Jeg tar sakte men sikkert livet av julestjernene ved å unnlate å vanne dem for ofte. Asaleaen har tatt farvel, men Amaryllisen kan finne på å komme frem en gang til. Jeg ser en knopp hos deg.